Formularz zwrotu do pobrania: Formularz zwrotu Prosto Sopot
Gwarancja
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod adresem sopot@prosto.pl lub pod numerem telefonu: 663335941.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego formularz lub pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrotu pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sopot@prosto.pl lub telefonicznie: 663335941. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Masz aż 20 dni na dokonanie zwrotu od daty otrzymania paczki z zamówieniem. Masz prawo do zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Nie odrywaj metek.
- Dołącz do przesyłki formularz zwrotu lub pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Nie zapomnij dołączyć również paragonu który otrzymałeś w przesyłce.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
Adres do Odsyłki: Prosto Sopot, ul. Bohaterów Monte Cassino 13, 81-771 Sopot
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Szybkie zwroty z Inpost:
- Wejdź na stronę: https://szybkiezwroty.pl/pl
- Z rozwijanej listy sklepów wybierz Prosto Sopot.
- Wypełnij dane zwrotu według wskazówek na stronie zwrotów.
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Nie odrywaj metek.
- Dołącz do przesyłki formularz odstąpienia od umowy w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które ma zostać przekazany zwrot pieniędzy.
- Dołącz paragon zakupu który otrzymałeś wraz z przesyłką.
- Jeśli używasz tego samego pudełka, w którym otrzymałeś zamówienie (bądźmy eko!), usuń starą etykietę. Możesz odręcznie napisać kod zwrotu na paczce!
- Nadaj przesyłkę w paczkomacie. Wystarczy, że w aplikacji, w szczegółach przesyłki, klikniesz „Otwórz skrytkę zdalnie” i skrytka otworzy się. Możesz też zeskanować kod QR z aplikacji InPost Mobile zbliżając go do czytnika w urządzeniu Paczkomat lub wybrać opcję nadania paczki na ekranie automatu Paczkomat i wpisać kod zwrotu. Umieść paczkę w skrytce, zamknij ją i już, gotowe! Potwierdź zwrot w aplikacji lub na ekranie automatu Paczkomat.
- Koszt szybkiego zwrotu z inpost to 13 PLN (opłata potrącana przez e-sklep z kwoty zwrotu za zamówienie)
Instrukcja nadania zwrotu Inpost: https://inpost.pl/pomoc-jak-moge-nadac-szybki-zwrot