Reklamacje i zwroty

Formularz zwrotu do pobrania: Formularz zwrotu Prosto Sopot

Gwarancja 

Wszystkie towary dostępne w naszej ofercie objęte są gwarancją. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryjesz jakieś wady towaru napisz do nas na adres sopot@prosto.pl i odeślij przesyłkę na adres: 
Prosto Shop Sopot ul. Bohaterów Monte Cassino 13, 81-704 Sopot 
Czas reakcji na reklamacje - 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. 

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod adresem sopot@prosto.pl lub pod numerem telefonu: 663335941.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego formularz lub pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrotu pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 

 W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sopot@prosto.pl lub telefonicznie: 663335941. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Masz aż 20 dni na dokonanie zwrotu od daty otrzymania paczki z zamówieniem. Masz prawo do zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Nie odrywaj metek.
  2. Dołącz do przesyłki formularz zwrotu lub pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Nie zapomnij dołączyć również paragonu który otrzymałeś w przesyłce.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 

Adres do Odsyłki: Prosto Sopot, ul. Bohaterów Monte Cassino 13, 81-771 Sopot

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Szybkie zwroty z Inpost: 

  1. Wejdź na stronę: https://szybkiezwroty.pl/pl
  2. Z rozwijanej listy sklepów wybierz Prosto Sopot.  
  3. Wypełnij dane zwrotu według wskazówek na stronie zwrotów.
  4. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Nie odrywaj metek.
  5. Dołącz do przesyłki formularz odstąpienia od umowy w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które ma zostać przekazany zwrot pieniędzy.
  6. Dołącz paragon zakupu który otrzymałeś wraz z przesyłką.
  7. Jeśli używasz tego samego pudełka, w którym otrzymałeś zamówienie (bądźmy eko!), usuń starą etykietę. Możesz odręcznie napisać kod zwrotu na paczce!
  8. Nadaj przesyłkę w paczkomacie. Wystarczy, że w aplikacji, w szczegółach przesyłki, klikniesz „Otwórz skrytkę zdalnie” i skrytka otworzy się. Możesz też zeskanować kod QR z aplikacji InPost Mobile zbliżając go do czytnika w urządzeniu Paczkomat lub wybrać opcję nadania paczki na ekranie automatu Paczkomat i wpisać kod zwrotu. Umieść paczkę w skrytce, zamknij ją i już, gotowe! Potwierdź zwrot w aplikacji lub na ekranie automatu Paczkomat.
  9. Koszt szybkiego zwrotu z inpost to 13 PLN (opłata potrącana przez e-sklep z kwoty zwrotu za zamówienie)

Instrukcja nadania zwrotu Inpost: https://inpost.pl/pomoc-jak-moge-nadac-szybki-zwrot

Projekt i wykonanie: Gabiec.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl